Blaskó Nikolett
Blaskó Nikolett (sz.: 1973) a Cambridge Business Collage diploma megszerzése után 1998-ban végzett a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán, marketing-reklám szakirányon. Felsőfokú tanulmányai után első munkahelye a Coca-Cola Amatil Hungary volt, majd 2,5 évig az OMKER Rt marketing- és kommunikációs igazgatójaként, 1,5 évig pedig a DEER Holding kommunikációs vezérigazgató-helyetteseként dolgozott. 2002-ben megalakította első reklámügynökségét (Appaloosa Communications Group), amelynek 2004-ig volt ügyvezető- és client service igazgatója. 2004-ben az általa képviselt ACG branddel kivált a cégből és új tulajdonostársaival megalapította az ACG reklámügynökséget, amelynek mindmáig résztulajdonos ügyvezető- és client service igazgatója.
Az új vállalat Blaskó Nikolett vezetése alatt Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő és legsikeresebb kommunikációs ügynökségévé vált. Közel 50 hazai és nemzetközi reklámszakmai díj mellett 2009-ben és 2012-ben 3 éven belül kétszer nyerik el „Az év ügynöksége” címet, 2009-ben és 2010-ben pedig 2 éven át folyamatosan vezetik a hivatalos hazai kreatív ügynökség rangsort, az M listát. 2011-ben az ACG „Az év leghatékonyabb ügynöksége”. Nemzetközi elismeréseik listájában megtalálhatók CRESTA, az EACA, Golden Drum és Golden Hammer díjak, de a legnagyobb nemzetközi sikerük a 2012-ben a cannes-i reklámfilm fesztiválon nyilvánosságra hozott, a világ valamennyi reklámügynökségének hatékonyságát mérő listán (Effie Effectiveness Index with Warc) elért helyezés, amely szerint pillanatnyilag az ACG a világ 5. leghatékonyabb független ügynöksége közvetlenül a Wieden&Kennedy és a Jung von Matt után.
Blaskó Nikolett mind magánemberként, mind üzletasszonyként aktív társadalmi szerepvállaló, 2010-ben az AmCham a hazai női kiválóságok döntőjébe választotta. Felelős vezetőként vallja, hogy a siker fontos alkotóeleme a kitartás, a magas színvonalú szolgáltatás és a professzionalizmus mellett az értékrend, amely szerint egy szervezet működik. Ennek szellemében az ACG kereskedelmi megbízásai mellett karitatív alapon folyamatosan fejleszt társadalmat érintő, értékteremtő projekteket. Ilyen volt a 2008 decemberében a Médiaúnió Alapítvány számára készített „NINCS DE! Az egészséged rajtad is múlik!” egészség-tudatosságra nevelő országos kampányuk valamint a XII. kerület számára fejlesztett, számos nemzetközi és hazai díjjal elismert „ZEBRAFEST” közlekedésbiztonsági kommunikáció (2009) és a 2012-es „Lépj, hogy ne lépjünk bele!” kutyapiszok ellenes megmozdulás. Emellett folyamatos kommunikációs tevékenységgel támogatják a Veszprémi Állatkertet, a Bátor Tábor alapítványt és az Ökumenikus Segélyszervezetet.
Blaskó Nikolett 2010 óta a MAKSZ alelnöke, valamint az ATL szekció elnöke, emellett kommunikációs igazgatója a Taróczi Balázs által bevezetett Tennis Classics eseménysorozatnak.